Vi i klass 6 på Ängaskolan i Ystad bloggar för att föräldrar, släktingar, kompisar och resten av världen
ska få ta del av vad vi lär oss. Vi bloggar också för att skapa kommunikation med omvärlden,
förmedla vårt kunskapande och för att det gör skolan ännu mera meningsfull och utmanande.
Lär av oss och låt blommorna på kunskapsängen blomma!

fredag 12 september 2014

Gripen

                                           



                                                  Jag har gjort en grip med torrpastellkritor.
                                                   Jag blev nöjd med näbben,svansen och benen.
                                                     Jag blev nöjd med det för det var bra ritat....

4 kommentarer:

  1. 10000!!!!!!!!! JADÅ!!!

    SvaraRadera
  2. snygg teckning plus låt hella klasen se detta GRATIS till över 10 000 som har kollat på er blogg jag önskar jag hade varit där hos er och lycka till i framtiden.

    Mvh Ahmed

    SvaraRadera