Vi i klass 6 på Ängaskolan i Ystad bloggar för att föräldrar, släktingar, kompisar och resten av världen
ska få ta del av vad vi lär oss. Vi bloggar också för att skapa kommunikation med omvärlden,
förmedla vårt kunskapande och för att det gör skolan ännu mera meningsfull och utmanande.
Lär av oss och låt blommorna på kunskapsängen blomma!

torsdag 7 maj 2015

Generad

GENERAD   


JAG KÄNNER HUR MINA 
KINDER BÖRJAR BLI ROSA
JAG KÄNNER HUR MITT HJÄRTA
PUMPAR SNABBARE AV GLÄDJE

GENERAD
_______________________________________________


JAG KÄNNER MIG GENERAD
NÄR JAG SER PÅ DIG
JAG KÄNNER MIG GENERAD 
FÖR JAG VET ATT JAG ÄLSKAR DIG

GENERAD

_________________________________________________


JAG KAN INTE KONCENTRERA MIG
NÄR JAG SER PÅ DIG 
DU KOMMER ALLTID HA EN PLATS 
I MITT HJÄRTA

GENERAD

__________________________________________________

VÄRDEN ÄR SOM MITT HJÄRTA 
MITT HJÄRTA ÄR DU
JAG SKULLE OFFRA  
MITT LIV FÖR  DIG


GENERAD

E&G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar